logo
Możesz się śmiać, ale i tak za kilka godzin
zmienisz swoje życie...
75 831 565
257 online
30 333 VIPy
Reklama

leczenie-dobra-dieta

MOJA REWOLUCYJNA KSIĄŻKA

TOP

Dzień | Tydzien | Miesiąc | Ever
Kategorie

Archiwum
  • Jakie zrobić obowiązkowe badania?

    pani z chłopakiem

    Jakie zrobić obowiązkowe badania?

    Dlaczego ludzie zgłaszają się po pomoc do felczerki Pepsi?

    Z dwóch powodów, z których tylko jeden jest właściwy.

    Gdy jesteś bezwolną łupiną orzecha, w razie poważnej choroby będziesz oczekiwał, że lekarz za Ciebie wszystko obmyśli, postanowi i zrobi, a Ty jedynie udostępnisz swoje ciało do eksperymentów.

    Gdy coś idzie nie tak, a coś obiło Ci się o uszy, to udasz się do znachora, czyli naturopaty z taką samą chęcią oddania się w jego ręce. Ale to też jest tylko człowiek, który tak jak wszyscy czasami we własnym plecaku ma śmierdzące skarpetki. 

    Witamina B12 TiB

    TU KUPISZ WITAMINĘ B12 TiB w dużych dozach

    Owszem, po poradę zgłoś się na blog felczerki pepsi, ale miej na uwadze, że tylko Ty siebie znasz, a raczej swoje ciało (odradzam gadania z ego) i tylko Ty ostatecznie musisz podjąć decyzję. 

     

    Jakie więc badania należy zrobić?

    Będziesz potrzebował do własnej rozkminy pewnych informacji, czyli trzeba wykonać badania.
    Pytacie, więc powiem co zalecam:

    Raz w roku:

    Morfologia
    Uwaga:
    Gdy często zapadasz na choroby, w tym zdarzył się nawet półpasiec, chudniesz, bo masz słaby apetyt, a jednocześnie masz uczucie opuchniętego brzucha, koniecznie zdecyduj się na poszerzone badanie krwi, czyli z rozmazem. Trzeba wykluczyć to i owo.
    OB
    cholesterol całkowity (uwaga, nowe spojrzenia na cholesterol, wkrótce opracowanie/wpis)

    póki co:
    HDL-cholesterol „dobry”
    LDL-cholesterol „zły”

    Stosunek cholesterolu całkowitego do cholesterolu HDL, czyli „dobrego” ma być mniejszy od 3,4. Nie musisz płacić za ten  wskaźnik aterogenności, czyli wskaźnik miażdżycowy, sam sobie zrób go kalkulatorem. Alopacja uważa, że wskaźnik 2,5 to supcio, ale witarianie mają jeszcze lepsze.

    Triglicerydy
    glukoza na czczo
    insulina na czczo
    mocznik
    kreatynina
    białko całkowite
    kwas moczowy
    sód
    potas
    magnez
    chlorki
    wapń
    kobalt – prawie nigdzie go nie robią i patrzą jak na wariata
    cynk – podobnie jak kobalt
    fosfor
    CK
    ck-mb (opcjonalnie, gdy już były jakieś kłopoty z sercem)
    biliburina całkowita
    aminotransferaza AsPAT
    aminotransferaza ALAT
    fosfataza alkaliczna
    GGTP
    Kinaza kreatynowa
    amylaza
    żelazo
    Ferrytyna
    TIBC
    CRP
    Fibrynogen

    Kortyzol
    Prolaktyna

    ASO, lub wybrać jakieś inne badanie na stawy, ja robię ASO

    Witamina B12
    kwas foliowy
    homocysteina (mocz) to też da pogląd na B12, ale w niewielu laboratoriach prywatnych robią to badanie
    jod w moczu, też patrzą na Ciebie jak na wariata
    analiza moczu
    ph krwi

    Witamina D, a dokładnie 25(OH)D (uwaga, gdy wyszło słabo, a wyjdzie, to szybko bierzesz D3+K2 TiB i jeszcze trochę samej D3 TiB(w ilości 40-60 jerdnostek na kilogram masy ciała), oraz magnez, gdy wyszło gorzej niż słabo, badasz się za kilka miesięcy, najpóźniej za pół roku, aby dobrać odpowiednią dawkę)
    Hormony – estradiol, testosteron, progesteron – laski, zaś testosteron – osoby z penisami
    TSH i całą resztę hormonów i przeciwciał tarczycowych

    dodatkowo można zrobić, dla świętego spokoju:

    Markery nowotworowe, niektóre wspólne dla wszystkich, jak drogi żółciowe, żołądek, jelito, a inne rozbieżne, co tam kto ma, czyli jajniki, sutek i prostata

    Gdy nie chcesz użerać się z alopacją, po prostu samemu fundujesz sobie badania, a że jesteś/będziesz wkrótce bogaczem  fundujesz również badania wszystkim, którzy akurat przebywają pod Twoimi skrzydłami.

    To jest przywilej bogacza.

    Interpretacja tych badań wymaga pewnej biegłości i wtedy warto jest zwrócić się do uczonego w tej dziedzinie, albo samemu posiąść wiedzę.

    Wyrywkowo, skupię się teraz na anemii, bo właśnie na stronach o podobnej do mojej, tematyce, sporo jest osób anemicznych, też w związku ze źle zarządzaną dietą roślinną. Co nie znaczy, że mięsożercy są dobrzy w te klocki.

    Pisałam już kiedyś jak można zinterpretować anemiczne wyniki, na podstawie wielkości krwinki MCV, która daje nam istotną informację o przyczynach prowadzących do niedokrwistości, czyli właśnie anemii:

    Skrótowo podpowiem, że skojarzenie niskich wartości RBC, HGB i HCT (typowe dla niedokrwistości) z niską wartością MCV pozwala zakwalifikować anemię do tak zwanej niedokrwistości mikrocytarnych, czyli z małą krwinką. Najczęstszą przyczyną (poza talasemiamii, czyli chorobą występującą w basenie morza śródziemnego), prowadzącą do takiego obrazu krwi jest niedobór żelaza.

    Trzeba zawsze dobrze się zastanowić, dlaczego jest tego żelaza mało. Czy faktycznie chodzi tylko o słabą dietę, czy nie ma jakiegoś krwawienia? W tym groźnego, utajonego?

    Wiadomo, że obfite okresy, często związane z mięśniakami macicy, mają wpływ na poziom żelaza, albo traci się krew w wyniku wypadku czy operacji. Jednak zawsze trzeba mieć na uwadze, jakieś utajone krwawienie, z jelit, żołądka, narządów rodnych, czy układu moczowego.

    To o takich brakach żelaza, czytamy na stronach Terapii Gersona. To na to są wyczuleni lekarze zajmujący się leczeniem terapią Gersona, bowiem właśnie taka postać anemii może być ważnym symptomem poważnych chorób.

    Nigdy nie należy podawać żelaza jeśli wcześniej nie ustalono przyczyny jego niedoboru.

    Warto wzbogacić naturalną dietę spiruliną i chlorellą, wiadomo, że only This is Bio, szybko świetne rezultaty, ale być może trzeba będzie zdecydować się na badania uzupełniające.

    Na przykład gdzie indziej można kupić testy, na badanie krwi utajonej w kale. W aptekach polskich raczej patrzą na mnie jak na wariata. I tak dalej, i tak dalej.

    Z kolei anemia z wysokimi wartościami MCV to anemia makrocytarna. Niewielki wzrost MCV (do około 110) może towarzyszyć przypadkom ze zwiększeniem liczby retykulocytów, które jako większe krwinki zawyżają średnią wartość MCV. Poza tym taką anemię, czyli makrocytozę stwierdza się w chorobach wątroby i u osób nadużywających alkoholu.

    Jednak główną przyczyną znacznej makrocytozy jest niedobór kwasu foliowego, bądź witaminy B12. 

    Inne przyczyny wzrostu wskaźnika MCV to hematologiczne zespoły mielodysplastyczne, czy przykładowo niedoczynność tarczycy.

    Natomiast niedokrwistość z prawidłową wielkością krwinki MCV występuje w wielu przewlekłych chorobach jak zakażenia, nowotwory, czy niewydolność nerek.

    Może też wystąpić przy skojarzeniu niedoborów prowadzących do niedokrwistości mikro i makrocytarnej (np. jednoczesny niedobór żelaza i witaminy B12). Typowy jest też dla niedokrwistości aplastycznych (związanych z pierwotną chorobą szpiku prowadzącą do jego niewydolności).


    reklamablogBlog pepsieliot.com nie jest jedną z tysięcy stron zawierających tylko wygodne dla siebie informacje. Przeciwnie, jest to miejsce, gdzie w oparciu o współczesną wiedzę i badania, oraz przemyślenia autorki rodzą się treści kontrowersyjne. Wręcz niekomfortowe dla tematu przewodniego witryny. Jednak, to nie hype strategia, to potrzeba.

    Rzuć też może gałką na to:

    Dobre suplementy znajdziesz w naszym Wellness Sklep


    Disclaimer:
    Info tu wrzucane służy wyłącznie do celów edukacyjnych i informacyjnych, czasami tylko poglądowych, i niekoniecznie wyraża zdanie założycielki bloga, tym bardziej nigdy nie może zastąpić opinii pracownika służby zdrowia. Takie jest prawo i sie tego trzymajmy.


    (Visited 24 017 times, 6 visits today)

    Powiązane artykuły

    1. Aleksandra 29 grudnia 2017 o 19:57

      Będę brała wit b complex aby obniżyć homocysteine. Powtórzę za 2 msc. Jak myślisz ? . Tego cholesterolu do końca nie rozumiem. Te frakcje mnie niepokoją. Muszę poszperać o tym. A ba anemie lekką to więcej zielonych warzyw co ?. Mięsa prawie nie jem. Soki.

      1. Pepsi Eliot 29 grudnia 2017 o 22:17

        B12, B6 i B9 czyli kwas foliowy

    2. Aleksandra 30 grudnia 2017 o 09:36

      Poziom kwasu zoladkowego zmienny. Pijam gorzkie zioła itp

      1. grzegorzadam 30 grudnia 2017 o 12:13

        Zmienny tzn. jaki?

    3. Aleksandra 30 grudnia 2017 o 09:53

      Kolana mi chrupia od paru lat a po fitnesie pobolewaja. Muszę wątek zgłębić. Jest u Was artykuł o tym. Borax piję.

    4. Aleksandra 30 grudnia 2017 o 09:55

      Natomiast nie znoszę wody. Jest niesmaczna dla mnie i nudna. Nie umiem pić wody. Musi mi się bardzo chcieć pić. Nie piję prawie wody czystej

      1. Pepsi Eliot 30 grudnia 2017 o 11:02

        Twój cyrk Twoje małpy 🙂

    5. Aleksandra 30 grudnia 2017 o 10:07

      Hehehe i prążki na paznokciach wzdłużne mam. Jak poszukać to się trochę znajdzie. ;;))). I dość spore te prążki. Krzem ? Witamina b ?

      1. grzegorzadam 30 grudnia 2017 o 12:20

        Krzem także
        http://www.pepsieliot.com/krzem-czyli-niedoceniany-klucz-zdrowia-ziemianki-czesc/

        wit. B2, B3, B6, B komleks dobry, np ten https://thisisbio.pl/suplementy-diety/2678-super-balanced-b-complex-50mg-w-nicotimade-120k-5060040820490.html?search_query=B+comple&results=10 stosuj.
        Poza tym wit.A (sprawdź poziom).

        Jak można nie lubić wody? jest doskonała w smaku, szczególnie lekko osolona z dodatkiem soku cytrynowego.
        pij w takim razie napary owocowe, czy wywary z lekkich ziół.

    6. Melasa 25 stycznia 2018 o 23:55

      Pepsi bardzo proszę o interpretacje moich wyników badań i dobranie suplementów,które oczywiście zakupię u ciebie.Badania zrobiłam bo czuję się jakbym nic już nieczuła oprócz beznadziei kazdego dnia, bezsennej nocy, i ciągłym uczuciem głodu.Potrzebuje twojej pomocy….Wierze,że nie zostawisz mnie bez odpowiedzi.
      Leukocyty 8,34tys/ul—-3,98-10,o4
      Erytrocyty 4,72mln/ul—-3,93-5,22
      Hemoglobina15,4g/dl—–11,2-15,7
      Hematokryt 46,85%——-34,1-44,9
      Mcv 99 fl —–79-95
      MCH 33—pg——-26-32
      MCHC 32,9G/dl—–32,2-35,5
      Płytki krwi 272tys/ul—-150-400
      RDW-CV 13,7%—–11,7-14,4
      PDW 13,3fl—9,8-16,2
      MPV 11,3 FL—9,4-12,5
      P-LCR 34,0%—19,1-46,6
      Neutrofile 5,21 tys/ul—–2,00-7,00
      Limfocyty 2,48 tys/ul—-1,00-3,00
      Monocyty 0,52tys/ul—0,20-1,00
      Eozynofile 0,10tys/ul—-0,02-0,50
      Bazofile o,01tys/ul—-0,02-0,10
      Neutrofile 62,6%—–40,0-80,0
      Limfocyty 29,7%—–20,0-40,0
      Monocyty 6,2%—–2,0-10,0
      Eozynofile 1,2%—-1,0-6,0
      Bazofile 0,10%—–0,00-2,00

      Ob 44mm/h——0,12
      Mocznik 33mg/dl—-17-49
      Azot mocznika 15,42 mg/dl-
      kwas moczowy 4,3 mg/dl—-2,4-5,7
      Kreatynina 0,57 mg/dl—0,50-0,90
      eGFR>90 ml,min/1,73m
      Kwas moczowy 4,3 mg/dl—-2,4-5,7
      Glukoza 93 mg/dl —-70-99(nie na czczo)
      Trójglicerydy 287 mg/dl—-0-150

      CHOL 243 mg/dl—115-190
      HDL 59 mg/dl
      nie-HDL 184,00 mg/dl
      LDL 127 mg/dl—0-130

      AST 15 U/L—0,32
      ALT 21 U/L—-0-33
      Bilirubina całkowita 0,2 mg/dl—-0,0-1,2
      Fosfataza zasadowa71 U/L 35-105
      GGTP 25 U/L 5-36

      SÓD 142 mmol/l—136-145
      POTAS 4,8 mmol/l—-3,5-5,1
      Wapń całkowity 8,8 mg/dl —–8,4-10,2
      Fosfor nieorganiczny 2,4 mg/dl—–2,5-4,5

      Magnez 2,18mg/dl—-1,60-2,60
      Żelazo 128 ug,dl—33-193
      CRP 1,9 mg/l–0,0-5,0

      TSH 1,4200 ulU/ml—-0,2700-4,2000
      FT3 2,81 pg/ml—2,00-4,00
      FT4 0,97 ng/dl—0,93-1,70

      Estradiol 112,0 pg/ml
      Progesteron 0,05 ng/ml
      Testosteron 0,31 ng/ml—0,08-0,48

      WIT B12 353,00 pg/ml —197,00-771,00
      KWAS FOLIOWY 8,29 ng/ml —3,89-26,80
      HOMOCYSTEINA 9,35 umol/l
      WIT D 25(OH) 12,3 n/g/ml

      ph moczu (paski) rano 6,2
      kwas żołądkowy słabo

      Pepsi jak zadziałać szybko? Mam 49 lat,,wnuki rodzą się,a ja jestem bez sił.Z czym jest największy problem oprócz wit d3.Do lekarzy nie chodzę,jestem z wami już długo,wiem ze wszystko jest opisane,ale nie potrafie ułożyć wszystkiego w całość.

      1. Pepsi Eliot 26 stycznia 2018 o 00:19

        z trójglicerydami, potem z homocysteiną, niskie B12 i kwas foliowy , zbadaj przeciwciałą tarczycowe i USG tarczycy

        6 tabletek D3 TiB po śniadaniu razem z 2 K2 TiB i 1 Omega 3 TiB.Badanie 26(OH)D za 2 miesiące na 5 dni porzed badaniem odstaw D3.

        Do śniadania Greens & Fruits TiB 1 tabletka, 1 kwas foliowy G&G i 1 B6 G&G.

        Około 17 1 Selen G&G, 1 E G&G, i 1 C TiB. W tym czasie rób na nadgarstklu plamę na nadgarstku z jodu (płyn Lugola z apteki) o śrenicy ok. 3 cm i ponawiaj suplemntację jo]dem przez skórę jak tylko poprzednia plama zniknie.

        Przed śniadaniem kuracja 4 szklanek http://www.pepsieliot.com/prosta-terapia-4-szklanek-czyli-codzienny-rytual-oczyszczania-ciala/, do 4 szklanki dodawaj łyżeczkę kolagenu TiB.

      2. grzegorzadam 26 stycznia 2018 o 08:24

        ph moczu (paski) rano 6,2
        kwas żołądkowy słabo”

        Od tego zacznij , nawodnienia itd., oraz tych testów:
        http://www.pepsieliot.com/lista-podstawowych-badan-ktore-pomoga-ci-ruszyc-ze-skrzyzowania/

        ”Podejrzewam,że coś nie dobrego dzieje się z krwią?Czy możę tarczyca lub wątroba jest tego przyczyną?”
        Z krwią, LIMFĄ, spokojnie, zrób testy i napisz.

    7. Melasa 26 stycznia 2018 o 00:17

      Dodam, że pamięć i koncentracja bardzo słaba,wzrok słabnie,meczę się szybko,czasem brakuje mi powietrza,Od łokci do ramion mam czerwone plamy,układają się jakby w pierścienie.Na słońcu są bardzo czerwone a jak zmarzne,są sine.Podejrzewam,że coś nie dobrego dzieje się z krwią?Czy możę tarczyca lub wątroba jest tego przyczyną?Jak długo zadaje to pytanie,,tak każdy mówi coś innego ale nikt nie doradzi jak zadziałać,żeby plamy zniknęły.
      Może pomożesz również w tym,?

    8. Melasa 26 stycznia 2018 o 08:51

      Dziekuję za odpowiedż.Pepsi,mam problem z dobranie diety dla siebie.korzystałam z dietetyków,ale niestety nie znalazłam odpowiedniego,nie mają podstawowej wiedzy.Mleko,jogurty 3 razy dziennie,pierś z miodem,biały makaron….Ja wyrzuciłam już dawno produkty,które trują,ale nie wiem już co mam jeść,co byłoby dla mnie odpowiednie i zazwyczaj jem żeby po prostu nie być głodna i tyje.Zdecydowałam zająć się sobą na poważnie a bez dopasowanej diety to nie wyjdzie..Czy w tej sprawie również moge liczyć na pomoc?
      Suplementy zamówię wieczorem po pracy.Jeszcze raz Dziękuję.

      1. Pepsi Eliot 26 stycznia 2018 o 09:32

        Oczywiście, jest mój program Jem i chudnę, z przerywanym postem.

        1. Melasa 26 stycznia 2018 o 19:39

          Pepsi,myśle o zakupie ksiązki,ale tam nie znajde diety specjalnie dla mnie,chyba.Nie wiem czego mi nie wolno jeść.Na diecie warzywnej czułam się całkiem bez sił.Potrzebuje specjalisty,który potrafi na podstawie badań ułożyć mi diete.Wiem,że potrafisz.Więc bardzo prosze.
          Czy wit d3 w kroplach jest lepsza od tej w tabletkach,bardziej wchłaniana?

          1. Pepsi Eliot 26 stycznia 2018 o 19:45

            W mojej książce nie ma żadnej konkretnej diety.

    9. Melasa 26 stycznia 2018 o 09:08

      USG TARCZYCY.nie pamietam dokładnie opisu,ale jest w normie.Przeciwciała też ok.3 LEKARZY przepisało mi hormony,brałam3 msc,nic nie pomagały więc poszłamdo inneo.Ten na PODSTAWIE TYCH SAMYCH WYNIKÓW STWIERDZIŁ,że TARCZYCA JEST OK.więc zaczęłam szukać przyczyn.Biorezonans,usuwanie patogenów.Oczyszczanie jelit,wątroby.Jakiś czas było lepiej ale wszystko wraca.Byłam u Pani ANI Mikulskiej.Po tej wizycie śpie jeszcze gorzej.Trudno mi stosować jej zalecenia bo stwierdziłam,że na początek muszę uzupełnić braki,odżywić się.Silniejsza łatwiej zmienia siebie.

      1. grzegorzadam 26 stycznia 2018 o 11:02

        Byłam u Pani ANI Mikulskiej.Po tej wizycie śpie jeszcze gorzej.”

        Co poleciła?

        Zrób te testy, inaczej nie ruszysz.

        ”Ten na PODSTAWIE TYCH SAMYCH WYNIKÓW STWIERDZIŁ,że TARCZYCA JEST OK.więc zaczęłam szukać przyczyn”
        Zgaduj zgadula, a ludzie dziesiątki lat biorą chemię na te ich zgadywanki:

        A. William – 3 miotły 😀
        ”……..Jeśli odwiedzimy specjalistę od tej choroby, uskarżając się
        na dowolne objawy, albo z objawami zdiagnozowanej choroby:
        stwardnienia rozsianego, tocznia, fibromialgii, reumatoidalnego
        zapalenia stawów czy zespołu chronicznego zmęczenia
        – mowa tu o takich symptomach, jak zmęczenie (łagodne/
        silne, utrzymujące się), bóle mięśni, osłabienie, drgawki/skurcze,
        zespół niespokojnych nóg, zamglenie umysłu, ból stawów
        albo obrzęk, mrowienie w dłoniach i stopach – usłyszymy, że
        cierpimy również na boreliozę, i to niezależnie od tego, czy
        badania potwierdzą tę teorię.

        Z kolei lekarz niespecjalizujący
        się w chorobie z Lyme postawi całkowicie odmienną diagnozę.
        Wszystko zależy od sfery zainteresowań danego specjalisty.

        Często powtarzam moim pacjentom, że szukanie pomocy
        u lekarza zajmującego się boreliozą przypomina pod pewnymi
        względami wizytę w sklepie ze szczotkami.

        Tłumaczymy sprzedawcy, że chcemy kupić coś do czyszczenia kafelków w łazience,
        plam na podłodze w kuchni i zacieków na szybach w pokoju
        gościnnym.
        Fakt, że każda z tych czynności wymaga zastosowania
        odmiennego sprzętu –

        i tak wyjdziemy ze sklepu zaopatrzeni w trzy miotły. ”

        1. Melasa 26 stycznia 2018 o 19:32

          A.MIKULSKA sprawdziła moją energie,wahadełko nawet nie drgnęło,zero energii.Wszystko miałam zablokowane,ruszyła moją energie,ale ja nic nie czułam,więc potwierdzić nie mogę.Stwierdziła,że mam duże traumy z siedmiu pokoleń,,zranienia,poczucie winy itd.Pozdejmowała,oczyściła,usunęła liczne złe byty…..również nic nie czułam.Radziła uciekać od męza,bo jest wampirem energetycznym,emocjonalnym…..Pokazała jak modlić sie do jażni,rozmawiać z duszą.Niestety jestem zawiedziona.Od tego czsu bardzo żle sypiam,mam koszmary a energii jeszcze mniej.

          1. grzegorzadam 26 stycznia 2018 o 21:14

            Niestety jestem zawiedziona.Od tego czsu bardzo żle sypiam,mam koszmary a energii jeszcze mniej.”

            nie pomogę w tych subtelnych obszarach.
            Spróbuj z tymi testami z listy.

    10. Melasa 26 stycznia 2018 o 09:14

      Przepraszam za błędy.To z pośpiechu.

    11. Lukasz 1 marca 2018 o 14:49

      Bardzo proszę o jakąś interpretację takich wyników krwi…, lekarze ogolnie nie wiedzą co mi jest…., ale mowią, że coś sie dzieje :/ chodze od lekarza do lekarza.

      Ponizej skany morfologii

      http://s1.fotowrzut.pl/969RLDKN6X/3.jpg

      http://s1.fotowrzut.pl/969RLDKN6X/2.jpg

      1. grzegorzadam 6 marca 2018 o 23:38

        Jakie masz objawy?

    12. Olla 12 marca 2018 o 03:29

      Pepsi kochana, ratuj plisss!
      Wyszło mi mega dużo bakterii w moczu, leukocyty i obniżony lekko ciężar właściwy. Ponadto trochę za mało mocznika, a kwas moczowy w dolnej granicy.
      Leukocyty w krwi podwyższone, CRP 3,4. Badania robiłam 2 tyg. po przeziębieniu, więc może leukocyty od tego.
      Czy na te bakterie skuteczny jest tylko ten monural, który czasem polecasz? Nie obędzie się bez antybiotyku?
      Naprawdę nie wiem skąd takie dziadostwo, robię terapię 4 szklanek, biorę pełno supli od Ciebie, a tu taki kwiatek…
      Z góry dzięki za pomoc!
      Papa, bananków 22!

      1. Pepsi Eliot 12 marca 2018 o 09:16

        masz białko w moczu? bolą Cię nerki? Nie polecam, żadnego antybiotyku, ale jak jest sytuacja awaryjna, czyli białko w moczu, trzeba zadziałać. Ale trzeba zrobić posiew, czy to e-cola.
        Kalibracja witaminą C, MSM, żurawiny

    13. Olla 12 marca 2018 o 09:31

      Dziękuję Ci za odpowiedź!
      Nie, ani nie mam białka, anie nie bolą mnie nerki.
      Czyli posiew mam zrobić i jak to e-cola, brać antybiotyk? Jak nie, wit. C, MSM i żurawinka?
      A o czym świadczy za mało mocznika?
      Owocek🍌🍊🍎

      1. Pepsi Eliot 12 marca 2018 o 10:04

        Jak e-cola ale nie ma białka, też dasz rady bez antybiotyków ! Za mało mocznika jest ok.

        1. Olla 13 marca 2018 o 10:49

          Thank you, dobra duszko ☺

      2. grzegorzadam 13 marca 2018 o 15:19
        1. Olla 13 marca 2018 o 15:51

          Dziękować Wam z całego serducha, dobre duszki:))

          1. grzegorzadam 13 marca 2018 o 16:23

            jeszcze jod w kroplach na 1/2 szklanki wody, ani e.coli ani salmonella
            nie ma prawa przeżyć.

            ”Płyn Lugola (patrz Receptury) szybko likwiduje salmonellę.

            Stosujemy 5 kropli (z dozownika kropli do oczu) na półszklanki wody, cztery razy dziennie.
            Jeśli nie dopuścimy do dalszej
            inwazji salmonelli, powinniśmy wygrać batalię w ciągu dnia lub dwóch.

            W przypadku gorączki również stosujemy płyn Lugola.”
            https://www.pepsieliot.com/20-powodow-dlaczego-jod-dla-mega-wazny/

            I to:
            ”Amerykańscy Indianie cenili sobie
            Echinaceg. Znany też był Goldenseal (Hydrastis canadensis).

            Kurkuma zabija pałeczki okrężnicy (E. coli) i Shigellę.

            Koper wioski również działa podobnie, ale pojedyncza dawka nalewki z łupin orzecha
            czarnego jest najlepsza (patrz Receptury).
            Jeśli możesz, przygotuj ją sam.

            Jeśli organizm stracił zdolność zabijania salmonelli i Shigelli, żadne antybiotyki, zioła czy regularne
            wypróżnianie nie uchronią od tych wszechobecnych bakterii.
            Rodzi się pytanie: w jaki sposób organizm
            utracił swoją naturalną zdolność obrony? Dane wskazują na to, że główna przyczyna to nagminne przepisywanie
            popularnych antybiotyków przeciw infekcjom wywoływanym przez szczepy paciorkowców
            i gronkowców.
            Pożytecznymi frakcjami bakterii jelitowych są paciorkowiec mleczny (lactis) i gronkowiec
            skóry (epidermidis).
            Przy powtarzających się kuracjach pochodnymi penicyliny (stosowanymi np. przy
            infekcjach gardła, które wywołują paciorkowce), zostają one wyeliminowane na równi ze szkodliwymi paciorkowcami zapalenia płuc.
            żaden preparat leczniczy zawierający aktywne kultury bakterii mlekowych
            nie zastąpi usuniętych, pożytecznych paciorkowców”

            1. Olla 13 marca 2018 o 22:28

              Dzięki wielkie, Grzegorzu! Z piciem lugoli u mnie niestety słabo, bo mam hashi i tylko przez skórę stosuję.
              Kurkumę biorę codziennie rano w terapii 4 szklanek, a raczej 6, bo jeszcze soda i sama woda z cytryną:)
              A nalewkę z orzecha mam w domu, tylko ile jej wziąć na tę pojedynczą dawkę? Masz jakieś info? To samo jeśli chodzi o echinaceę – też w nalewce? I jaka dawka?
              Antybiotyków nie stosuję od co najmniej 10 lat, więc i tym razem chcę się przed tym obronić, bo doktorek będzie pewnie wciskał:)
              Z góry dzięki wielkie za radę!
              Pozdrowionka

            2. grzegorzadam 14 marca 2018 o 09:41

              Z piciem lugoli u mnie niestety słabo, bo mam hashi”

              Sprawdź poziom wapnia i szczawianów, np. analizą włosa,
              badania labowe o niczym nie mówią.

              ”A nalewkę z orzecha mam w domu, tylko ile jej wziąć na tę pojedynczą dawkę?”
              Dawki trzeba sobie dobrać, zaczynamy od kropli pojedynczych.
              W necie jest książka Clark free, tam poszukaj:
              https://www.powrotdonatury.net.pl/czytelnia/Czytelnia/Apteka%20natury%20-%20ksi%C4%85%C5%BCki/Kuracja%20%C5%BCycia%20dr%20Clark%20.pdf/download.html

            3. Olla 15 marca 2018 o 15:19

              Grzegorzu, chyba zorganizuję zrzutę na pomnik ze złota dla Ciebie za życia:) Jest tylu czytelników bloga, że na pewno będzie zacny:D
              Co masz na myśli pisząc, że mam sprawdzić poziom wapnia i szczawianów? Czy to ma związek z hashi? Sorki, ale nie bardzo rozumiem.
              Kurację życia mam, więc zgłębię temat.
              Dzięki za wszystkie cenne rady!

            4. grzegorzadam 16 marca 2018 o 09:20
            5. Pepsi Eliot 16 marca 2018 o 09:23

              już mu zgłaszam.

    14. mondas 2 maja 2018 o 08:34

      Hej Pepsi,

      Co byś powiedziała na temat tego: PDW i MPV lekko podwyzszone. Płytki w dolnej granicy. Lekko podwyzszone monocyty. Reszta ok. W necie nie mogę sie do niczego dokopać.

      1. Pepsi Eliot 2 maja 2018 o 08:37

        Zbadaj B12, żelazo, kwas foliowy i homocysteinę, jaki masz hematokryt

        1. mondas 2 maja 2018 o 09:11

          Hematokryt 44,2%

        2. mondas 2 maja 2018 o 21:07

          Pepsiaku,

          Lecę, biegnę zrobić badania. Coś byś jeszcze radziła?

            1. mondas 8 lipca 2018 o 10:06

              Pepsi. Wykonalam badania. OB – 2. plytki krwi 130. H
              Zelazo – 113. B12 – 998. Kwas foliowy – 12,24. Homocysteina – 9. PDW – 17,7. Bazofile – 0,01. Monocyty – 10,5. Co o tym myslusz?

            2. mondas 10 lipca 2018 o 20:48

              Pepsi. Co myślisz o tych moich wynikach?

    15. Karollamaja 24 maja 2018 o 18:03

      Pepsi jesteśmy po badaniach nastki z niedowaga i ospaloscia. Limfocuty podwyższone – 60 (norma 15-45), WBC leukocyty obniżone 3.7 (norma 3.8-10), RDW obniżone 10.8 (norma 11-15), GRA 1.3 ( norma 1.5-6). Zelazo, glukoza, CRP prawidłowe. Co może być przyczyną tych wahań ? ;**

      1. Pepsi Eliot 24 maja 2018 o 20:24

        To może oznaczać przewlekły proces zapalny, jakie jest OB i homocysteina? B12, kwas foliowy, ferrytyna, 25(OH)D, pH moczu rano na czczo i o 12 w południe? Co je? Poziom insuliny na czczo?

      2. mondas 8 lipca 2018 o 09:15

        A mój ojciec choruje na szpiczaka…

        1. Pepsi Eliot 8 lipca 2018 o 11:11
        2. grzegorzadam 8 lipca 2018 o 11:24

          natychmiast zbadajcie biorezonansem organizm rzęsistka, mykotoksyny, chlamydie. wirusy
          i inne.
          Jeżeli zaatakowały szpik, będą takie efekty.

    16. Karollamaja 24 maja 2018 o 20:33

      OB 6, na wynik ferrytyny czekamy

    17. Karollamaja 24 maja 2018 o 20:35

      nie OB a CRP 6 ,błędnie napisałam

    18. Pepsi Eliot 24 maja 2018 o 20:40

      CRP 6 jest za wysokie, ma być poniżej 5, ewidentny stan zapalny.

    19. Karollamaja 24 maja 2018 o 22:14

      W styczniu pod koniec była tez szczepionka na 13 lat, na dur brzuszny, tezec ..

      1. grzegorzadam 6 czerwca 2018 o 23:25

        tężec to choroba koni.
        Ludzi nie trzeba na to szczepić- dr Jaśkowski.

    20. Karollamaja 25 maja 2018 o 07:48

      A jeśli chodzi o odżywianie spożywa bardzo mało owoców i warzyw, ciężkie dziecko pod tym kątem… Gdzie teraz szukac przyczyny stanu zapalnego bo od lekarza pewnie usłyszę że to niewielkie wahania

      1. Pepsi Eliot 25 maja 2018 o 09:12

        skądże niewielkie, zaczęłąbym od zbadania krwi z rozmazem

    21. Karollamaja 25 maja 2018 o 10:11

      tak to była morfologia z rozmazem

      1. Pepsi Eliot 25 maja 2018 o 12:58

        dobrze, potrzebny byłby biorezonans i jak najwięcej badań z tej listy https://www.pepsieliot.com/lista-podstawowych-badan-ktore-pomoga-ci-ruszyc-ze-skrzyzowania/

    22. gosza 3 sierpnia 2018 o 18:51

      Pepsi Eliot, może Ty pomożesz. Od dwóch lat czuję się kiepsko. Mam stałe uczucie skarpetki na lewej połowie ciała, zaczynając od głowy do kostki. Rok temu doszły rwące bóle po lewej stronie, a to biodro, a to kostka, pod łopatka. Mam niski poziom wit. d – 9 jednostek. Neurolog po wielu badaniach, w tym rezonansie głowy (czysto) stwierdził tężyczkę utajoną. Zauważyłam że od tych dwóch lat stale mi się podnosi poziom neutrocytów (obecnie 74,43%) a obniża limfocytów (obecnie 14,84%). Już wstydzę się chodzić do lekarza, bo mówi że to po prostu dyskopatia szyjna i brak wit. d, a w krwi widzi niewielkie odchylenia od normy. Pozostałe wskąźniki krwi w normie. OB 2. Pomóż. Gdzie szukać przyczyny tężyczki.

      1. Pepsi Eliot 3 sierpnia 2018 o 19:04

        zaburzenia gospodarki wapniowej są powodem, ale co dokładnie zaburza, są różne możliwości. Wapń całkowity jak i zjonizowany jest w porządku? Często hipokalcemia jest przyczyną.

        Suplementacja doustna magnezu w przypadku tężyczki często to o wiele za mało. Większość z neurologów nie bardzo będzie wiedziało cokolwiek o tężyczce utajonej. Kumaty neurolog zrobi test obciążenia kroplówką z siarczanu magnezu i zaleci dobową zbiórkę moczu-wszystko najlepiej w warunkach szpitalnych. Wtedy można ocenić stopień hipomagnezemii. Później najskuteczniejsze i najszybsze są wlewy z siarczanu magnezu. Po drodze trzeba wykluczyć wszystkie inne przyczyny utraty magnezu. I tyle, po wlewach powinno być dobrze. Trzeba dojść do momentu, kiedy po podaniu kroplówki organizm przyjmie góra 20% z podanej dawki, wtedy można uznać, że organizm wysycił się magnezem. Po uzupełnieniu magnezu, trzeba pilnować, żeby dieta była bogata w magnez, lub brać co jakiś czas suplementy doustnie, aby nie dopuścić więcej do takiej sytuacji. Z witaminą D podczas hipomagnezemii trzeba bardzo ostrożnie, gdyż witamina D rzeczywiście zwiększa wchłanianie magnezu, ale jednocześnie dużo go zużywa, co może doprowadzić np do arytmii serca i zaostrzenia objawów hipomagnezemii. U pacjenta po dwóch wlewach 2g siarczanu magnezu, przykładowo drżenia mięśni zmniejszyły się o jakieś 90%, zostały jeszcze drętwienia i mrowienia i wiele innych objawów braku magnezu, ale trzeba cierpliwości, gdyż zwykle zaleca się 10 wlewów, po 2 wlewy w tygodniu przez 5 tygodni.
        Sircus poleca do wlewów roztwory chlorku magnezu, a nie sól Epsom.

        Przy arytmii i zaostrzeniu objawów hipomagnezemii oprócz magnezu warto pamietać o dostarczeniu wody z solą.
        Sa synergiczne, nawodnienie (i pH) to podstawa.

        1. grzegorzadam 4 sierpnia 2018 o 13:41

          zaburzenia gospodarki wapniowej są powodem, ale co dokładnie zaburza, są różne możliwości.”

          Przy takim poziomie D3, nic dziwnego, że wapń się panoszy.
          Do tego pewnie braki magnezu i boru i mamy efekty.

      2. grzegorzadam 4 sierpnia 2018 o 13:39

        Mam niski poziom wit. d – 9 jednostek”

        na co czekasz w takim razie?!

      3. grzegorzadam 5 sierpnia 2018 o 11:50

        poziom wit.D możesz uzupełnić dosłownie w 7 dni.

        1. gosza 5 sierpnia 2018 o 13:43

          Jak? Suplementuję rok, staram się przebywać na słońcu i nic.

          1. grzegorzadam 6 sierpnia 2018 o 14:18

            podaj wagę i aktualny poziom,. to policzę.

            ”Nic nie mówił o magnezie.”

            Bo ma luki w wiedzy i to poważne
            nie można pobierać wit.D bez magnezu, bo sobie można kuku zrobić.

    23. gosza 3 sierpnia 2018 o 19:08

      Dziękuję za mega szybką odpowiedź. Pierwiastki typu magnez i wapń miałam badane we krwi. Neurolog kazał mi suplemetnować wit. D 2.000 dziennie i tyle. Nic nie mówił o magnezie. A czy te neutrocyty i limfocyty są niepokojące?

      1. Pepsi Eliot 3 sierpnia 2018 o 19:53

        to bardzo mało 2000 dziennie

      2. grzegorzadam 6 sierpnia 2018 o 14:20

        A czy te neutrocyty i limfocyty są niepokojące?”

        I tak i nie, uzupełnij brakujące elementy, organizm sam to poustawia.
        Nie można mieć takich braków bez skutków ubocznych!

    24. bygones 20 października 2018 o 10:14

      cześć Pepsi i Adam!
      piszę do Was z nadzieją, że podpowiecie mi cokolwiek, niestety lekarze odsyłają z „wygląda Pani na zdrową”, „młodzi to tak przesadzają”, „lufa na noc i przejdzie”…
      Półtora roku temu przestałam jeść mięso, była to drastyczna zmiana ponieważ wcześniej jadłam je chyba codziennie i to w wielu postaciach, śniadanie obiad kolacja.. Wykluczyłam też w dużej mierze nabiał, który również był podstawą mojej diety. Z perspektywy czasu wiem, że nie byłam przygotowana na zmianę diety i jadłam byle co, niby zdrowo, ale bez kontroli makro/kalorii. Czuję się bardzo osłabiona i zdaje się, że zaczęłam się tak czuć właśnie od momentu zmiany diety na prawie-wegańską. Od kilku miesięcy bardzo patrzę na to co jem, pilnuję makro, suplementuję, ale jest coraz gorzej. Z pełnej życia dziewczyny zrobił się ze mnie kanapiany ziemnior. Bóle głowy, brak skupienia, rozdrażnienie, wieczna senność!!
      Moje wyniki:
      styczeń 2018: FT4, anty TPO i TSH w normie (10 lat temu skończylam leczyc niedoczynnosc tarczycy); zelazo 124
      marzec 2018: wapn całk. 2,37; magnez, sod, potas, cholesterol w normie; Wit D: 27, wit B12: 356 ; odczyn ASO ujemny; ferrytyna w normie, choc niska (20); kilkanaście innych badań (z Waszej listy podstawowych), ale wszystkie w normie; kwas foliowy w normie, choc tez niski (7,6)
      w międzyczasie badanie tężyczkowe – wynik ujemny
      październik 2018: fibrynogen, kwas moczowy, ige całk., kreatynina, glukoza w normie;
      od marca suplementowałam wit D i B12. i tu uwaga wyniki z wczoraj: wit. D: 26, B12: 177 (!!)
      czemu witaminy pomimo suplementowania sie pogorszyly, szczególnie B12..?

      morfologia/plytki/rozmaz podaję tylko te ponizej normy
      erytrocyty 3,89
      hemoglobina 10,5
      hematokryt 33,1%
      MCHC 31,7
      i tu powyzej RDW-CV 14,6 %

      co mogę zrobić? jakieś dodatkowe badania, suplementacja? Pomożecieeee?

      1. Pepsi Eliot 20 października 2018 o 12:44

        brałaś nasze witaminy?

        1. Bygones 20 października 2018 o 13:23

          Nie bralam Waszych jeszcze. Co polecasz w moim przypadku oprocz b12?

          1. Pepsi Eliot 20 października 2018 o 23:09

            homocysteina, Kwas foliowy to bardzo ważne.

            Na już codzienna kuracja 4 szklanek, do śniadania 1 Greens & Fruits TiB (po wynikach homocysteiny okaże się, czy masz do tego brać jeszcze 1 kwas foliowy G&G, i 1 B6 G&G), po śniadaniu 2 D3+K2 TiB do ssania https://thisisbio.pl/witaminy-i-mineraly/70-vitamin-d3k2-90tabl-tib-5905344040154.html + 3 D3 TiB, oraz 1 Omega 3. Badanie 25(OH)D za 2 miesiace na 5 dni przed badaniem odstaw Greens & Fruits TiB oraz D3.
            Tu masz cały komplet badań: https://www.pepsieliot.com/lista-podstawowych-badan-ktore-pomoga-ci-ruszyc-ze-skrzyzowania/

    Nawigacja komentarzy

    Dodaj komentarz